Badhuset

Hello! Mitt i all solning ringde en otroligt svettig Fluffy som ville dra med mig till Badhuset. Njaaaa, sa jag då. Badhuset är inte min grej. Bara massa jobbiga folk man vet vilka det är och fjortisar som ska stå och posa. Men jag var också sjukt varm (baksidan hemma här är heeeet) så vi cyklade ner. Agumm följde med också. Så där har vi varit nu i typ 2,5 timme. Solat, badat och så. Gött gött. Nu steker mamma mig en hamburgare för vet ni vad? Jag håller mig ju borta från godis och sånt och idag köpte jag ju ett paket vindruvor och på Badhuset åt vi bara frön så jag har inte ätit någonting idag! Herre min jesus, men det förvånar mig att jag inte har vart så där hungrig att jag tänkt ''jag måste äta!''. Jag menar, hade någon frågat mig om jag var hungrig skulle jag säkert sagt ja, men inte så att jag gick runt och tänkte på det. Shit, jag som alltid är hungrig. Men nu ska jag nog rensa lite mellan plattorna och sedan kommer Joss. Måste byta byxor också. Eller min bikinin under min gul-vit-randiga klänning som är en perfekt strandklänning. Badbyxorna är blöta och det är hela min röv också. Tjohejs! som min kompis Matilda Tjorven hade valt att säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0