Bubblig i magen


Kjol, H&M
T-shirt, vet inte


Jag sjunger och jag sjunger här hemma för det är det man passar på att göra när man är själv hemma. Otroligt tråkigt (att vara hemma), men skönt (att vara fri och sjunga). Jag springer runt med en trasig mick i handen och försöker sjunga som Amy Winehouse och dansa som Beyoncé medan jag drar i strumpbyxorna för att de inte ska åka ner, och emellan åt höjer jag volymen lite.

Snart är klockan 19 och då är det så gott som kväll och jag sitter här hemma. Hur rolig får man vara? Men som det ser ut nu så blir det ingenting ikväll. Ena kompisen är sjuk, ena kompisen vill inte ut och alla andra kompisar som jag vet ska inte ner. Nehepp. That's kind of sad. Men nu ska jag i alla fall få roa mig lite med Joss. Jag ska få med henne till att köpa pizza med mig för jag följde inte med till Butlers med alla vuxna idag. Orkar inte med att sitta där med vuxna. Men då kommer det negativa: jag fick heller ingen mat. Så som sagt; jag får åka och köpa en pizza. Jag är sugen på en torr, vanlig Vesuvio.

God kväll förresten =)

Kommentarer
Postat av: Sojung

sv: håller med:/ tack detsamma:)

2008-07-19 @ 18:46:04
URL: http://sojung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0