Dagens babe


Jeans, Vila
Linne, Vero Moda
Kofta, Vero Moda
Armband, JC


Hallå babesssss!
Nu är jag hemma, eller jag kom hem vid 8 men då åt jag pizza med farsan och sedan har jag suttit och varit lite upptagen! Hahaha, nej men det har jag faktiskt varit. Grejat med artiklar och så för imorgon ska alla till 11ans nummer av JAPSI, min och Idas tidning, skrivas ut och då blir det perfekt! Idag har jag vart hos min älsklingskorv Idd Fille och vi satt vid datorn från 13.00 - 20.00 och hade det gött. Imorgon ska jag hjälpa Fill med att jobba lite och sedan ska vi ner och fika och så dääääära käckt. Nu ska jag nog upp och kolla lite Filip och Fredrik, vet dock inte vad? Grattis Världen, High Chaparall, Ett herrans liv eller Boston Tea Party? Blir nog Ett herrans liv. Längesedan jag såg det. Tar Victoria Silvstedt-avsnittet. Hon är ju så stupid men så underhållande. Köss & god natt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0