En dröm om F&F och Rihanna

Okej, innan dom kommer måste jag berätta om min underbara dröm inatt. Den var såklart om Filip och Fredrik. Det var så att en ny säsong av Boston Tea Party skulle spelas in och jag och pappa var på plats. När jag skulle sätta mig och prata med F&F så var jag så nervös och jag sa ''jag kan inte titta in i era ögon'' också började jag fnittra. ''Haha, det är okej'', ska Fredrik bara. Sedan babblade jag på lite och sedan när jag skulle gå in till mitt rum på kvällen och sova eller något så gjorde jag något och då märkte jag att F&F och hela filmteamet stod utanför mitt fönster och filmade allting jag gjorde så dom skulle ta med det i sitt program och driva med mig. Hahaha. Och sedan drömde jag att Rihanna var där också. Hon hade alla sina lackkläder. Allting hade hon på sig, och en basker kommer jag ihåg. Jag sa hela tiden vad fin hon var och hon tackade. Så berättade jag det för  F&F också, att jag hade berömt Rihanna. Sedan skulle det komma en konsert med Lisa Ekdahl i Globen och hon, i drömmen, hade gjort en låt med Chris Brown och då ringde Linda mig när jag var med F&F och alla på inspelningen och frågade om vi skulle dit och kolla. Hon ville se om Chris skulle vara med på konserten för hon är galen i honom och jag ville se Lisa, men jag sa att det går nog inte. Sedan kommer jag inte ihåg så mycket mer. Men underbar dröm som vanligt när jag drömmer om F&F. Jag älskar dom mest av allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0