En slickad hund


Hej kvällsugglor i mossen! Ha
Nu är jag hemkommen! Eller för en halvtimme sedan. Åkte till Joss, såg lite SATC, pratade lite. Sedan smsade Oscar och ville att jag och Joss skulle komma till stan och träffa han och Joakim. Så vi cyklade ner och gick med dom kanske en timme och pratade lite och så. Sedan när vi var utanför Folkets Park så började det spöregna så vi ställde oss under något litet trä-grejsimojs och väntade på att regnet skulle avta. Så när det blev lite mindre regn hoppade vi på cyklarna och åkte hemåt men såklart då började det regna ännu mer då igen så vi trampade på förfärligt mycket samtidigt som vi sjöng varannan rad i låten I'm Yours trots att vi inte sjöng rätt på något ställe typ. Men nu är jag i alla fall dränkt katt, som Joss säger, och slickad hund, som jag säger. Vet ni vad som är mysigt? Jo, att jag ska göra varma hallon och glass just nu i mörkret och regnet. Hela atmosfären kring mig just nu är nästan mysigare än hela affären Maja Bruhn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0