En tuttfia, en tjorv och en gummiboll. Och en Jull

Hej hopp
Uj uj uj. Idag blev det en sovmorgon utan dess like. La mig ändå 1 och vaknade sedan av att familjen började tjöta massor .. ''Victor provjobba på EB Games .. var är kavajen .. '' ''Michael får åka och fixa nycklarna på Mr Minit .. göra ärenden''. ''Mamma ska jobba .. kommer vid tio ikväll''. Hörde bara massa grejer hela tiden, och sedan när familjen försvunnit ut i huset och det blev knäpptyst, då pratade jag med Linda i telefon och sedan gick jag upp. Hon jobbar till 3, sedan kommer hon hit och det gör även Matilda och Agumm. Kolla film och så där som vi gjorde förra gången. Men innan det ska jag nog rensa. Fan, jag orkar inte rens-fan. Orkar ingenting. Jo, det gör jag ju. Eller nej, inte just nu. Fan vad tråkiga alla bloggar är, ingen skriver ju så här på morgonen/förmiddagen. Vad gör alla? Får panik. Nu ska jag väl gå upp och göra mig i ordning och ut och rensa. Helvete 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0