Fallens Dagar börjar så smått

Hej alla människor!
Nej, jag skoja. Det där lät energiskt. Torsdag är dagen och idag börjar Fallens Dagar så smått här i Trollhättan. Typ artister som spelar (min pappa. Han sa precis att jag skulle göra reklam för Brödera Hallberg som spelar i men att jag inte behöver säga att han är min pappa. Men nu säger jag det i alla fall). Också bara massa fest och fulla folk. Jag kommer som vanligt inte passa in bland alla ragglande fulla fjortisar men det är kul i alla fall. Jag njuter av att se på när folk är glada och fulla, det blir lite roligare då även fast jag själv inte är full och ragglande. Ska ner med Jossan och sen vet jag inte om jag ska ner med Ida men kvinnan får då ringa om hon vill ner med mig. Jag vill ner med dig Ida, vi ha bestämt det, om du vill så ringer du, and you better do it. Okej? Joss åkte precis hem efter att ha sovit här, men hon skulle bara hem snabbt och äta eller något och komma sedan igen. Sedan ska hon klippa sig halv 6 och sedan kanske vi ska ner till Fallens. Träffar väl alltid något folk.

Skriver nog mer ikväll, babes. Ha det gött.
You know you love me
XoXo
Julia

HAHAHAHAAHHAAHAHAHAHAHAHAHHA, JAG SKOJA! Fan, vad geek. Jag kollar inte ens på Gossip Girl. Men gud. Wazzup with me? Puss o kram dinglande banan, Jull <<-- det är nog lite mer my style.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0