God solmorgon!

Sol idag igen. Skönt. Har ingenting planerat idag. Första gången på hela veckan. Får nästan lite panik. Vet att jag ska åka till Jätten och köpa Aftonbladet, Klick & Fredag i alla fall, sedan vet jag inte så mycket mer. Jo, sola då. Men hur länge orkar man sola innan man dör av värme? Shit, bada någon? Haha. Jag får helt enkelt slappa i solstolen med lite bra musik (ipod), läsning (Amy Winehouse bok och Filip & Fredriks bok) och någonting att äta. I morron blir det första dagen då jag får äta något godis! :) Längtar faktiskt. Vet dock inte vad jag ska köpa för snacks idag att ha i solen. Men jag köper nog inte så mycket. Blev ju vindruvor igår, men ingenting idag tror jag. Pengarna börjar lura iväg så smått. Mamma och pappa jobbar idag till 4 och 7, men brorsan slutar kl 1. Vad gör man när man är själv 2 timmar? Vet inte. Eller jo, det vet jag ju. Man höjer musiken och dansar och sjunger till Amy W. Men det kan jag inte göra nu, för jag är trött och varm och vill ut och sola. Men det ska jag göra. Nu ska jag bara ta på mig bikinin och borsta tänderna! Pusshejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0