Hemma

Hej. Nu är jag hemma. Och jag är blöt, och mascarig i hela ansiktet och hungrig och trött men ändå glad. Kvällen har varit rolig, som vanligt med Iddddddis. Först var vi på det där discot som blev en flopp som typ inga var på, sedan gick vi runt på stan och träffade lite folk och sedan avslutade vi på Spikön där min pappa spelade och Amanda var där och vi snackade med massa vuxna. Trevlans. Okej, jag låter som en trökig seriös en i mängden-människa i mitt sätt att skriva men jag är så trött nu så jag borde bara gå och sova. Och det ska jag göra också. See you tomorrow. Då blir det ännu mer röj på kvällen hahaha och på dagen ska jag troligtvis fika med Ida och hennes alla möjliga kusiner och kompisar. Men vi ses i möra. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0