Hemma, darlings


Hej i stugorna där ute på kusten där nog de flesta är just nu
Nu är jag i alla fall hemma efter en härlig vecka i stugan på kusten. Saltvattenbad, saltvattenhår, solning, hoppning från klippor, grillning, ätning, mysning och nu slutar jag innan jag kommer på mer egna ord. Men det har varit underbart i alla fall. Kom hem vid 1-tiden idag och sedan somnade jag i sängen i ett par timmar. Nu ska jag äta och sedan ska jag och pappa gå på bio och se den nya Batman-filmen! Åh, Heath Ledger spelar Joker och Maggie Gyllenhaal den svala tjejen. Och Christian Bale då som Batman. Den börjar 6 så nu ska jag äta, duscha och sedan sticka. Skriver ikväll, och då kommer det nog mer bilder. Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0