Hemma


Hello babes.
Är sjukt trött. Gick upp halv 8 imorse och åkte iväg, somnade inte riktigt i bilen, låg mest och slölyssnade på radio och blundade. Amanda var stentrött och somnade och bilresan till Halmstad tog typ 2 timmar. Dagen var underbart härlig. Sjukt varmt och vi badade. Också delade dom ut gratis GLAMOUR-tidningar + tygväska + solskyddsfaktor + skoskavsplåster (?) eller något, men jag hade redan GLAMOUR men jag fick springa och hämta en åt Amandis. Himla mycket grejer dom ska ha på Tylösand då. Imorn kommer GLAMOUR dit och man kan få en lyxig goodiebag om man är bland dom 100 första som kommer dit. Plus sån där ''Stiletto Run'' som jag har så jävla svårt att uttala. ''Stajleto'' eller ''Stiletto'' eller ''Stajletto'' ? Vet ej, men men. Så nu sitter jag här, helt bränd i ansiktet som vanligt och sjukt hungrig. Jag och mamma ska äta snart och ikväll ska jag nog bara slappa framför tvn. Ska se det där Project Runway med Sarah Jessica Parker. Hon är härlig hon. Men nu: mat. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0