Jag blev ett måndagsbarn


Matilda tjorven som vi kallar henne och gummiankan Agumm i mina glasögon

Hej babes!
Nu sitter jag och lyssnar på Timbuktu. Jag älskar hans jävla texter. Så grymma. Nu är det kärlekens bandvagn som rullar, eller spelas för den spelas ju i datorn och rullar inte i någon cdspelare. Anyway, dagen med tjejerna idag var mysig. Vi åkte till Jätten och köpte chips och dip och sedan kollade vi på Bring it on. Haha, jag och Agumm satt och kommenterade allting dom sa i filmen. ''WHAT DO YOU SAY, ISIS?'' ''I SAID, BURR *klapp klapp* IT'S COLD IN HERE. I SAID IT MUST BE SOME CLOVERS IN THE ATMOSPHERE. I SAID BURR *klapp klapp* ..'' osv. Sedan spelade vi lite hiphop låtar och dansade här nere i datarummet, sedan följde vi Linda hem, eller jag gick en bit och åkte sedan hem och åt och Agumm och Matilda gick med Linda hem och sedan for Agumm och Matilda till stan och åkte hem. It was pretty much it! Orkade ni läsa?
Imorn ska jag träffa Idisen. Vi har träffats TVÅ gånger den här sommaren. Fy fan. Jag blir så sur när jag tänker på det. Det kanske är nu det börjar? Gymnasiet börjar och man ses mindre och mindre. Buhuuu. Men vi har 3 underbara dagar i Stockholm och vi ska vara i varandras stugor så det kommer bli feeeeeeeeeeeett som Agumm hade sagt :) Ja, det kommer bli fett. Och hoppas jag blir fet. Aaah, när ska jag få lite fett på min späda lilla kröpp!
Yes. Nu kom jag in på andra spår igen. Helvete. Men nu ska jag sluta skriva. Ses i morgon. Det blir inte så sent idag tror jag. Pussar tre gånger på kinden och en stor kram. Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0