Jag hittade ett skärp


Kolla in röven. Den är STOR! And i like it. Fast den ser ut som ett upåtnedvänt tält. Helvete haha.

Shorts, Cubus
Tröja, H&M
Skärp, Vero Moda
Ring, H&M
Armband, JC
Halsband, Salem Al Fakir


Titta vad jag hittade. Jag vet inte vad det är men helt plötsligt var dessa byxor förstora i midjan. Jag vill inte tro att jag har blivit smalare, så jag säger att det är för att dom inte är nytvättade utan slappa och stora. Dom är även stora runt mina lår. Helvete då. Men skitsam. Jag hittade mitt fina paljett-skärp som jag knödde i öglorna i shortsen. Jag känner mig ganska festklädd. Töntigt. Jag ska ju bara ner på Fallens och se ett par fyrverkerier. Men men. Det är kul med finklädda folk. Då har ju folk något att titta på. Right? Ni ser även hur fort jag kan växla från blondin till brunett på bilderna. Man ändrar ljuset lite och jag blir solbränd också. Tihihi. Också ser ni hur fint jag vill visa mina ringar. Håller liksom fram händerna. Ja.

Vet inte när vi ska ner, Ida skulle ringa när hon ätit. Kan bli snart, kan bli typ 10. Men jag fortsätter nog i samma takt som innan; står och sjungr med pappas gamla mick med mickstativ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0