Jossis Dag 2


Gårdagens Outfit:
Shorts, Vero Moda
T-shirt, Zara

Plånbok hahaha, wedins
Skor, H&M


Innan jag mötte Jossan på Jätten igår togs denna bild på självutlösaren.
Idag skulle ju Jossan väcka mig vid 8 typ och ringa för vi skulle bada men klockan blev 7, jag vaknade då, och klockan blev 9 och sedan 10 och jag låg bara i sängen och tillslut fattade jag att det inte var badväder och att Joss inte kommer att ringa. Så då blev det sovmorgon till 11 istället. Gött det också. Lade mig ju ändå vid 12, någorlunda tid, men såklart att Petttsson ska väcka mig med sms klockan 1. Ajajaja, sånt är livet. Nu ska jag i alla fall gå upp och göra mig i ordning och möta Joss vid Jätten. Det blir SATC idag igen. :)
KÖSSSS

Kommentarer
Postat av: evelina

åh snyggt :)

2008-07-15 @ 12:29:29
URL: http://evehedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0