Jossis


A men tjena hallå! Hahaha. Picnik.com krånglar nåt inåt helvete så det blir ingen dagens outfit! Inte nu! Nu lägger jag in två oseriösa bilder från idag med mig och Joss och vårat Sex and the City-maraton. Kan man väl kanske säga. Nu ska jag upp och göra mackor och kolla lite High Chaparall och duscha och så innan jag somnar. Om det blir fint imorn ska jag bada med Jossis och hennes mammis och när det är bada med familjen Holmén är det TIDIGT som gäller, så upp 8 eller nåt får en väl. Jajaja, tröööökigt inlägg som satan i gatan men skitsam. Det blir nog roligare imorgon, eller dagen därpå. HAHAHA, vem säger dagen därpå? Mamma eller någon. Nu är jag väldigt hetsig för jag har precis varit med Jossis och då blir man hetsig. Köss på er i alla fall och god nattis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0