Kalas

Tjo babes.
Nu är jag uppe och solen skiner och jag ska på kalas om 1 timme och det blir nog mina höga midjan-shorts för jag orkar inte fiffla med klänning för Anna, min faster vars dotter det är som fyller år, ringde och sa att vi kunde ta med oss badkläder om vi ville för dom har flyttat så dom bor typ nära vattnet. Dessutom har jag en potentiell klänning av mina 21 klänningar och det är den vita med krås på och den känns för ömtålig när man är på kalas med småbarn, djur, mat som spills och inte så bra kanske om vi ska springa ute och spela fotboll eller något. Yes, jag blir barn på nytt idag. Fan, jag som hade mognat. Hahahahahaha. Outfiten kommer snart! Köss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0