Lördag 13.03


Hej hopp galopp
Idag var jag inte lite trött. Vaknade olika tider imorse men gick upp vid 12-tiden. Var så trött och är så trött att jag inte orkar att följa med Ida och hennes kusiner på fikan. Men det var ju inte så seriöst att jag skulle med, så det blev väl ingen stor besvikelse precis att jag inte följer med. Haha. Nu vet jag inte vad jag ska göra. Gå upp och läsa SOLO och kolla lite Filip & Fredrik. Joss ville göra något lite senare, men jag får se. Ska kanske ut och äta på Butlers med alla vuxna och sedan ikväll blir det en rolig kväll med Idd igen. På bilden är det min pappa och hans band som spelade på Spikön igår. De sjöng alla möjliga låtar, och avslutade ''konserten'' med att vara Kiss fast dom kallade sig för Kass. Lite småkäckt. Ha det bra babes så kanske det kommer en fin liten lördagsoutfit lite senare. Tjing tjong, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0