Lunch & kläder



Linne, tidningen GLAMOUR
Kjol, H&M
Skor, H&M
Väska, Second Hand
Diadem, Indiska


Hej brudar hade jag lust att skriva men tänk om någon kille läser det här, då kommer han få något sorts vinkel om att den här bloggen är superfeministisk och att bara tjejer får läsa här men så är det såklart INTE.
Anyway. Dagen har vart solig. Varför i helvete skrev jag något i stil med ''ha en regnig dag'' förut, i morse? När jag skrev det så gick jag upp och såg att det var sol och resten av dagen var det stekigt hett. Jag och Ida åkte ner till stan och köpte lite grejer till tidningen och sedan tog vi (läs jag) en lunch (fan vad töntigt det låter med lunch egentligen. Själva ''ch''-ljudet. Det är så inte Juliaskt att säga ''lunch''. Kanske inte gillar det bara för att jag aldrig säger det) som bestod av den grillade smörgåsen Rosa med tacoköttfärs i. Den var mustig. Sedan åkte jag hem och chillade lite och sedan kom Ida igen och vi satte ihop nr 11 av JAPSI. Nu ska jag nog gå upp och sno jordgubbarna i kylskåpet och sedan vet jag inte. Imorn ska jag med och bada på Gardis med Amanda i alla fall. FINALLY bada!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0