Mååååndagmorgon

Hej hej, hemskt mycket hej. Hahaha
Nu borde jag springa upp och duscha och göra mig i ordning eller vad jag nu ska göra för jag ska vara med Joss idag. Vädret är inget vidare sol-väder så det blir SATC och något gött istället. Lyssnade precis på en radiointervju med Filip Hammar på www.fredrikochfilip.se där han berättar direkt från Frankrike om hur bröllopet var och så. Jag är så glad över att han gifte sig. Riktigt kul. Nu är båda två gifta, och vet ni? FREDRIK VAR MED NÄR DE GIFTE SIG! Är inte det mysigt eller? Min pappa sa att Fredrik var i Italien eller något på semester men naej, i Frankrike var han alltså och såg på när hans bästa kompis blev gift. Gud, jag blir så rörd :) Bästa bästa.
Ni får ha en bra måndag så skriver jag lite senare. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0