Måndag & sol

Tjaaaa, eller schaaa som jag hellre vill skriva men då kommer folk bara tro att jag inte kan stava till ''tja'' så jag avstår.
Idag vaknade jag klockan 4! Jo, men det gjorde jag. Stängde fönstret (hoppas ingen såg mig klockan 4 där i mitt rum då jag endast var klädd i trosor) och kollade mobilen där jag hade fått ett sms. Somnade om, vaknade 9, ganska pigg, somnade ändå om lite till 10. Pappa växkte mig och hade gjort frukost till mig på altan med Aftonbladet, GT och Sofis Mode. Det är så en solig, härlig morgon ska va'! Idag tänkte jag bara ligga och steka på baksidan. Tror jej. Klockan är ju bara 11 och ska jag ligga där och ssscchhteka till klockan 4, 5? Jomenvisst, med lite böcker och musik så blir det nog bra ska jag se. Köpte en ny bok ute på Maxi när vi var i stugan. Lyckans hjul av hon Kajsa Ingermansson. Har läst typ 5 sidor men den verkar rätt bra. Också ska jag ju försöka läsa ut Amy's biografi också. Yes, i will.

Nyinhandlat bok!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0