Rep lips


Jag hittade mitt röa, gamla, billiga läppstift på byrån i hallen. Det som pappa och bandet använde när de klädde och sminkade ut sig till Kiss. Jag älskar rött läppstift och önskar att det inte var så fest-stämplat som det är för då skulle jag kunna ha det till skolan. Jag passar inte i läppglans, lypsyl och sådana läppgrejer. Men rött läppstift passar jag i. Tycker jag. =) Och det är snyggt. Och coolt. Verkligen till mina solglasögon. Me like! Nu ska jag och mamma till mormor och hälsa på också ska jag ge henne ljuset jag köpt till henne där det är en kärleksförklaring till sin mormor. Och sedan vid 7 ska vi bort till familjen Johansson. Nu ska jag måla på lite mer rött läppstift så ska ni få se en outfit sedan. Ser ni förresten vad solbränd jag blivit idag? Legat ute och svettats ihjäl typ i solstolen, lyssnat på radio och läst Amy. Och nej, jag är inte naken på bilden, har bara en bh utan band. Pöss

Kommentarer
Postat av: Sensini

2008-07-28 @ 15:55:40
URL: http://sensini.blogg.se/
Postat av: Sensini

Nu drar en stor konkurs rea igång.

Franska Märket Sensini har utförsäljning på alla sina tjejskor. Klackskor, Sandaler och Flipflip



Storlekar 36-40, det finns endast 12 par av varje modell, vilket gör att man får vara snabb.



Alla skor kostar 300kr oavsett tidigare pris.

Kom och fynda på Hökensgata 10 (Vid Mosebacke/Slussen i Stockholm)



Datum – 1-7 Aug mellan 12-19.



Mvh

Sensini

2008-07-28 @ 15:55:45
URL: http://sensini.blogg.se/
Postat av: Sanna

Ha en fortsatt bra dag :D

2008-07-28 @ 16:00:14
URL: http://sannawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0