Sängen nästa


Gå upp för trappan. Hämta mobilen. Gå upp för den andra trappan. Kolla mobilen. In i badrummet. Tvätta ansiktet. Lägga tandkräm på tandborsten. In i sovrummet. Sätta på tvn. Sätta på dvdn. Kolla lite David & Peter i Idol & Hey baberiba. Springa till badrummet. Spotta. Gå tillbaka till sovrummet. Titta lite David & Peter. Springa till badrummet. Spotta. Kissa. Byta till binda. Gå in i sovrummet. Plocka ordning lite på golvet. Krypa ner i sängen. Skriva i dagboken. Kolla David & Peter. Slockan vid 00-snåret.
I'm starting now.

Och nej. Jag har inte slutat gilla Filip & Fredrik. Herregud. Jag håller på att ladda ner hela 100 höjdare, men jag har fått en pytteliten crush på Peter Magnusson och Hey baberiba är ju för roligt, så det får det bli ikväll.

 G NATT

Kommentarer
Postat av: Rosa

Vad snäll du är. :) Det uppskattar jag väldigt mycket. Hoppas allt är bra med dig.



Jag ska kämpa på.

2008-07-31 @ 22:42:19
URL: http://rosasilversten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0