Saturday 12.12


Laleh är så himla fin. Och bra. Och jag önskar att jag kan se henne i Dalhalla i sommar. Önskar, önskar, önskar.

12.12 är klockan just nu, men det är den förmodligen inte när jag publicerar inlägget. Vaknat alldeles för sent i dag igen. fattar inte vad det är med mig. Sovit 11 timmar, way too long. Men nu ska jag upp och ta en efterlängtad dusch och sedan skulle jag träffa Amanda. Ikväll ska jag gå ut med vovvsingarna för typ hela min släkt (de vuxna) är på min fasters fest idag för hon har gift sig, så jag ska gå ut med farmor och farfars hund Rikki och min faster Ulrikas hund Cindi. Typ vid 9. Kanske skulle vara med Linda ikväll och jag hoppas det nu så jag inte får gå SJÄLV till stan. Det vore ju katastrof. Då kanske jag blir våldtagen. Buhuuuu. Neeeej rå. Inte tänka så. Anywaaaaay. Nu får jag hoppa in i duschen snart. Kommer kanske en outfit senare. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0