Sista kvällen


God kväll
Orkar inte skriva något avancerat nu. Är så jävla trött. Och förbannad. Åh, får panik på folk ibland. Hur svårt kan det vara att träffa sin kompis? Svårt tydligen, om man är weirdo i huvudet. Okej, jag är assur just nu. Åkte ner själv (!!! mjo) och snälla rara Matilda mötte mig. Babe, du är för go. Vi gick till Agumm och Rix Fm-festivalen som var sjukt trökig. Så vi 3 gick runt lite och sedan träffade vi Mandis. Agumm och Tilda åkte hem och jag och Mandis gick och köpte körv, sedan gick vi upp till en lägenhet där Mandis föräldrar var där det var fest typ. Jag och Mandis åt upp deras hallonpaj med vaniljsås hahaha. Och sedan gick vi till Amanda och satte oss lite vid datorn. Sen gick vi och hämtade Mandas mamma Cia för jag skulle hjälpa henne hemåt (hon var lite full) och jag ville inte cykla själv mitt i natta. Eller jo, ingen fara så. I'm independent. Hahaha. Men stan är lite crazy när det är Fallens. Så jag hjälpte Cia hem och nu sitter jag här och ska upp och lägga mig. Imorn åker vi till stugan. Ska bli gött att komma bort lite känner jag. Ida kommer la nog på onsdag om den kvinnan inte skiter i det. Då mördar jag henne. Och mig själv. Men vi har inte ens packat än, vi packar imorgon så vi åker la på eftermiddagen någon gång. Skriver imorgon. Fan, nu blev det ett ganska långt inlägg ändå. Men skit sam. God natt säger jag.

Och Amanda. Jag tror aldrig jag kommer att bli sur på dig. Aldrig. För du är alltid så glad. Och stöttande. Och är alltid så himla snäll mot mig. Jag fattar inte hur du orkar. Hur kan du vara så jävla go jämt? Okej, detta är inget seriöst tal till dig nu. Eller jo. Jag tycker så mycket om dig skaru veta. Jag kommer aldrig vara arg på dig för du är så himla snäll mot mig. I love you, girl. Du är för snäll ibland alltså. ♥

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag säger bara jag älskar dejj, det räcker. Du förstår nog att jag tycker exakt likadant! Du är min bästavän! och kommer alltid, alltid att vara!



Älskar dejj mest i hela världen. PUSSIS <3

2008-07-21 @ 01:34:49
URL: http://frokenamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0