SJP på Project Runway


Såg ni det? Det gjorde ni säkert. Alla bloggerskor kommer la snacka om det nu. Eller snart. Hon är ju på SATC nu på 3an, började klockan 23. Men hon verkar hon go och mysig, Sarah Jessica. Hon verkar vara en härlig mamma. Jag såg dock inte slutet, vem som vann och så men det är första gången jag ser PR så jag är inte så insatt. Eller vadå ''inte så''? Jag är inte nåt insatt! Anyway. SJP verkar vara en härlig kvinna i alla fall.
Imorn har jag faktiskt pyttelite planer. Ska åka till stan och köpa en bra solskyddsfaktor på Apoteket, eftersom jag får utslag av min Nivea-skit från ICA, dammsuga mitt rum, sola (försiktigt och säkert pga bränt ansikte och bröst) och sedan på kvällen ska jag träffa Joss. Jag har ju nyttig vecka nu och hon har kommit på att hon också har det typ. Inte ätit något sött, bara massa frukter och skit, hon tränar ju så mycket så det är lätt att stoppa i sig efter träningarna. Fan, vad rediga vi är ändå. Okej, tänker ni, det är sommarlov, unna dig lite, människa! Men saken är den att hela jävla våren och hösten har jag stoppat i mig något sött eller så typ varje dag, eller något fett onyttigt och nu tänker jag att jag bara ska äta sött och sådant på lördagar. Ja, alltså på lördagar får jag. Inte ens fredagar ska jag äta någon godis. PÅ LÖRDAGAR! Och fatta vad jag ska vräka i mig massa godsaker då eller? Ska på kalas då också, hoppas dom bjuder på godis där som jag kan möla. Men man kan ju äta massa gött nyttigt också. Vindruvor ska jag till exempel köpa i morgon, Ramlösa är supergött i värmen, massa frukter, man kan göra fruktsallad m.m. Fan vad tråkigt det låter men det är faktiskt skitbra för en själv.
Och idag var det inte lätt heller. Fika hade folket med sig på stranden men jag åt ingenting utav det, sedan stannade vi vid en kiosk och dom köpte kaffe och glass i värmen men jag åt ingenting. Jag är faktiskt stolt över detta. Mkt stolt. Däremot ska ni veta att det är typ som att sluta röka eller något för man får så mycket behov av annat. När man slutrar röka så stoppar man ju i sig sött och sånt hela tiden (säger Katrin Schulman, hon har ju slutat röka nu) och nu när jag har slutat äta sött så får jag panik. Jag måste äta något hela tiden! Det är skitjobbigt. Jag går fram och tillbaka till kylskåpet och till skafferiet. Hittar ingenting jag bara kan stoppa i mig. Får panik. Dricker lite mjölk, tar en gammel banan, gör lite mackor, tar lite mer mat. Jag äter jävligt mycket alltså när jag inte äter grejer med socker och sånt i. Och det är ju bra, för då går jag upp i vikt och får kurvor. JIHO! Detta var ju perfekt.
Nu blir det Grattis Världen med mina änglar F&F som jag har tänker på varenda dag, hur våra möte i Stockholm kommer bli. I mina tankar kramas vi och tar kort och jag berättar hur mkt jag gillar dom. Men jag kommer inte våga snacka så mkt. Dock bara kramas. Eller jag vet inte. GO NATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0