Sol & bad & fika


Hahaha, en poserande Jull i en strandoutfit:
Shorts, H&M
Linne, GLAMOUR
Solisar, Åhléns
Bikini, från Thailand


Hej allihopa och tack för alla kommentarer! It's really great.
Imorse åkte jag med Amanda och ´hennes fader till Gaddesanda och vi solade och hade det gött i solen. Det var dock jävligt kallt men fan, jag doppade mig ändå! Fast inte huvudet. Men sedan var vi hos henne och sedan mötte jag Lindis vid Espresso House så fikade vi lite och sedan följde hon med mig hem. Nu sitter jag här med mina kusiner Sofie och Ellen. Ellens pappa är här och hjälper pappa att sätta upp våran nya, stora tv. Otroligt nicccce är den alltså. Svart, 52 tum, på väggen. Det kommer bli fett :) Hahaha.

Kommentarer
Postat av: Anonym

häärligt!:D

2008-07-11 @ 11:45:09
URL: http://naataliiees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0