Soliga hälsningar från Tylösand!


Hahahaha. Jag skrattar ihjäl. Eller det gör jag inte. Men inombords och hade jag sagt det högt tillsammans med Ida eller någon hade jag skrattat sönder. Soliga hälsningar, det är ju så fruktansvärt töntigt att skriva. Samma som ''Jag är en tjej på 14 jordsnurr''. Hahahaha, vem skriver så? By the way är jag inte 14, jag fyller 16 i november (moget va) men det är typiskt 14åriga tjejer att skriva så. Dock skrev jag aldrig så. Jag fattade aldrig? Vadå jordsnurr? 14 vårar, höstrar och sånt fattade jag, men aldrig jordsnurr. Men nu fattar jag ju, 14 snurr runt jorden, men det stämmer la inte heller? I alla fall, här kommer lite härliga bilder från igår i Halmstad, Tylösand. Underbar dag får jag säga. Och när jag och Amanda skulle på toaletten fick vi gå genom restaurangen och puben typ där en scen med instrument fanns utomhus. Alltså typ som Folkets Park, en scen också kunde man sitta eller stå vid bord i publiken. Och jag blir alldeles fnittrig när jag ser scener och intstrument. Det är precis som att jag blir skrattig av bra musik. Jag blir alldeles lyriskt så fort jag ser musik. Jag vet inte varför. Trots att jag inte kan en ton på instrument (vilket jag gärna vill lära mig) så vill jag bara hoppa upp på scenen och svänga loss och spela på alla instrument á la Salem Al Fakir och Laleh. Haha, ja, det är min lyckligaste stund när jag ser dom. Freeking good alltså. Musik är allt bra skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0