Solskyddsfaktor on!


Heeeeeeej! Gud vad jag var morgonpigg idag! Eller det var inte, jag gick upp för 10 minuter sedan och jag var trött men nu är jag pigg! Brukar aldrig vilja prata på möran annars men idag så :) Är väl bara för att det är så bra väder. Jag blir helt annorlunda då. Men nu ska jag bara upp och ta på mig och borsta tänderna och iväg till stan för att köpa Acos solskyddsfaktor. Sedan blir det en sväng förbi Jätten för en tidning och vindruvor. Sedan blir det solstolen. Sedan ska jag bara dammsuga mitt rum lite fort, sedan ska jag rensa lite mellan plattorna. Sedan kommer Joss. Nu ska vi se hur alla dessa planer går bara. Men det ska nog gå. Puss så länge!

Mmmm, mitt godis på ''Nyttiga Veckan''

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vindruvor är inte nyttiga , vettu =P Alla tror det men det är dom inte .

2008-07-03 @ 18:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0