Sommardrink & broccoli träd


Okej, no alcohol för mig. Det vet ni ju. Ni som nu läser bloggen. Så här gör jag inte, alltså tipsar om goda sommadrinkar man kan bjuda på, på partyn och sånt. Nej, den här drinken brukar jag dricka när jag sitter och solar. Vet ni vad det är i den? Jo, det här pyttelilla:

Kallt vatten
Några droppar Lime från sån där flaska ni vet, inte sån där lime-frukt
Isbitar


Skitgott. Eller det tycker jag. Fräscht lite så där. Smakar lite utlandsresa.

Förresten låg jag och tittade på ett träd rakt fram mot mig där jag låg och jag låg och funderade en stund på att det såg ut som en broccoli. Det såg verkligen ut som ett broccoli-hövve. Det gör ju det, eller hur? Det låg jag och tänkte på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0