Sunday (not) morning

Hej allesammans
Idag vaknade jag 12 som vanligt och morgonen eller förmiddagen har gått åt till att kolla Ett herrans liv och göra sig i ordning samtidigt som jag dansar till Beyoncé-dvdn. Ikväll ska jag och Idis ner till Fallens för att se det sista med fyrverkerierna. Idag innan ska jag packa inför 1 vecka i stugan, bädda rent i sängen, dammsuga lite lätt och åka till Jätten och köpa vaniljkaffe eller vad det är Ida köper. Det är inåt helvete gott. Synd att jag inte kunde bjuda över Idd på en kopp. Hihihi. Like old times. Men stackarn ska sälja lotter. Men jag får köpa så vi har i stugan! Men nu först; mat.

Kommentarer
Postat av: Camilla

ha en underbar söndag babe. Vad är inte bättre att göra på en söndag än gå på bio? http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=50687 här får du gratis biobiljetter

2008-07-20 @ 14:42:08
URL: http://camillaaggeborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0