Svinga, svinga, släng


Okej, en skit bra grej att göra om man vill få till en cool bild! Håll kameran, i mitt fall mobilen, mitt framför dig. Le stort, eller gör din snyggaste min och släng huvudet fram och tillbaka.  Ha utsläppt hår också så blir det extra coolt! Lite Laleh-vibbar får jag av det hela. Jag älskar sådana bilden när håret blåser. Dock inte Victoria Silvstedt-blåst när det ska se sexigt ut, utan bara naturligt och fint. Titta här, så här blev mina bilder, vissa lyckade, andra inte hahaha:

Hahaha, det ser fan ut som jag gör något riktigt njutbart på andra bilden. Upp till er vad :P Hahaha.
Men Laleh blir såklart fin på alla dessa bilder!



Vackraste Laleh Pourkarim. I love you

Kommentarer
Postat av: Idd

men va fan.. våran stockhoms resa är ju om typ 2 år men denna är ju snart!! ;)

2008-07-17 @ 15:29:20
URL: http://idasstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0