The Joker


Amanda kom ut som min räddning. Eller räddning och räddning. Jag blev mycket glad i alla fall!

Gött godis & görig påse med blommor på.

Vattnet. Vattnet alltså. Alla tjatade varenda dag. ''är det 20 grader?'' ''Naeeej, 19 skulle jag tro!'' ''19? Herregud! Det är 18!''. Bla bla bla. Vattnet är fint och skönt som fan att bada i. What's the deaaaaaal.

Hemkommen från bion! Fan vad bra den var. Eller i alla fall Heath Ledger när han spelade Joker. Så jävla bra. Jag kan inte fatta att den snubben är död nu. Så jävla sorgligt. Och jag vill verkligen att killen ska få en Oscar för sin roll. När han skämtar, skrattar, smackar och pratar. Det är så bra, så bra.
Nu är huvudvärken här igen och jag funderar på att köpa pizza. Eller nej. Jag vill köpa pizza men det är upp till pappsen om han vill ha också, för då får han åka och hämta. Annars ska jag bara sitta här vid datorn idag. I morgon vet jag inte vad som händer, förmodligen sola mig brun om det blir fint. Ska försöka att köpa några billiga t-shirts också till min och Idas Filip & Fredrik-vistelse. Ska ju trycka ''Filip & Fredrik-fan'' på dom. Funderar på att skriva något mer på ryggen, något roligt citat eller typ ''F&F is the shit!'' eller något så att dom fattar att jag verkligen är deras största, största, allra största fan. För det är jag.

Kommentarer
Postat av: P

Vad roligt! Vilket datum ska du träffa FF, för jag antar att det är på Boston TP? =D

2008-07-28 @ 20:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0