Tjing tjong!


Hej hej hej hej. Ni kan ju börja med att jämföra brunheter på mig och Jossan! Ja,  hon är alltid så där brun. Men jag orkar inte tjöta om det för alla som vi träffar tjötar om det och jag har redan tjötat om det sen jag träffade henne i 4an. Hahaha. Eller snarare innan vi träffades då jag kollade inte hennes för att hon var så cool med alla killar. Hahaha.
Anywayyyyy. Idag åkte jag till Jätten och köpte lite dip och vindruvor. Sedan åkte jag till Joss och vi dippade moroter och dipp och åt lite och kollade Sex and the City i detta dåliga sket-väder. Sedan åt vi världens godaste sallad hennes moder hade lagad i ordning med mozarella och tomater och oliver och salami och grejer. Sjukt gott. Sedan kollade vi lite Mia o Klara och sedan satte vi oss vid datorn pyttelite innan jag fick panik på att vi bara satt inne så jag drog med Jossis ut i sandhemsspåret och vi cyklade runt ett varv med alla hetsiga backar i regnet. Hahaha. Sedan åkte vi hem till mig och satte oss i min säng och sa ''Jaaahaaa .. Vad fan ska vi göra nu då?''. Hahaha. Så vi tog och ringde lite folk och sedan åt vi lite chips och godis som pappa hade varit och köpt till min broder och hans kompisar och sedan tittade vi på Allsång på Skansen och sedan pratade vi i telefon och sedan följde jag Joss hem. Pretty much it :)
Nu ska jag chatta vidare med alla folk här så får jag se vad jag gör imöra. Kanske träffar Ida, om det bögen ringer :)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0