Alldeles för liten, lilla Jamie


Jag tycker det är nedvärderande att säga ''Lilla'' till någon, precis som jag gjort i rubriken här. Men jag menar inte så här, jag menar bara att hon är ju bara ett år äldre än mig och födde en liten tjej häromdagen. Hon ska heta Mariann någonting. Gulligt och allt det där, men egentligen, hur tror ni det kommer gå? Kommer Casey, pappan till barnet, lämna Jamie och kommer Jamie bli som syrran: en festprisse som det slutar riktigt dåligt för? Eller kommer dom bara leva lyckliga med sin familj i eget hus? Jag tror inte hon slutar som Britney men hon kommer säkert komma upp i någon festande ålder, nu är hon ju bara 17, och jag tror inte förhållandet mellan Jamie och Casey kommer att hålla.
Vad tror ni?

Kommentarer
Postat av: amanda

Jag vet inte vad jag tror men jag hoppas att Jamie tar hand om sin dotter och jag vill tro att hon bli en bra mamma,. Men jag är tveksam till hur det egentligen kommer gå. Förhoppningsvis är hon lite mer förståndig än sin syster :)

2008-06-22 @ 18:00:08
URL: http://amandahmaria.blogg.se/
Postat av: Anonym

Är Jamie gravid ?? Men hur gammal är Jamie egentligen ??? =O

2008-06-25 @ 18:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0