Amy rockar hela Mandelas party


Det går på 1an nu. Håller på till kvart i. Har varit i 2 timmar då med bara massa artister. Amy var precis men dom visade bara Valerie, inte Rehab också, men kolla här och jag har konstaterat en sak: allt blir mycket bättre om man höjer. Så titta på framträdandet, höj och njut av svänget och den bästa rösten. Andra artister som Leona Lewis, Sugababes och Annie Lenox har vart och Will Smith och hans fru Jada är ''hostar'' och Will är ju så hjävla bra och snygg. Men bäst är ändå Amy. Hon är verkligen bäst, och alla bara jublade när hon kom. Shit, vad hon är uppskattad. Weeell, kolla nu.

Kommentarer
Postat av: Fanny

hon sjunger finast :)



Jag har jätte svårt att välja vilken bikini jag ska köpa , har bilder på min blogg !

Skulle vara snällt om du sa vilken som var snyggast eller en annan butik som har snygga bikinis :)

2008-06-28 @ 23:29:16
URL: http://thelifeoffanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0