Avslutning i 9an för min del!


Buhuuuuuu. Så tråkigt att lämna allting. Jag börjar gråta. Eller jag har gråtit. Mest när jag gick hem från Ida, när man tänkte på allting. Alla minnen och alla grejer man har gjort tillsammans. Helvete också. Så här såg jag och mina väninnor i alla fall ut idag. Också en bild från igår också till höger på ''festen''. Discot var lite stelt i början men sen var det kul :)
Klockan tre ska vi åka till MÅG där Victor springer ut och tar studenten och man kommer gråta lite till. Sedan hem med släkten och äta och sedan till Jossan med klassen och sedan till stan tror jag. Jag bloggar imorn igen, men jag kommer nog sitta här en stund. Ha ett fint sommarlov får jag väl säga så här i regnet och åskan, hoppas på bättre väder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0