Baddag!

499836-487
Hejjjjjjjjjjj!
Det första ni ser här är en bild och en väldigt seriös sådan. Man ändrar ju miner hela tiden när någon ska ta kort för min kamera är så seg på att ta. Också blev det en sådan där Elin Kling-pose med foten där nere också vilket ICKET var meningen! Men inga ursäkter, här är en dagens outfit i alla fall:

Klänning, Åhléns (och jag står inne på Åhléns också)
Skor, Din Sko
Linne, H&M
Bikini, Åhléns
Solglasögon, Åhléns
Halsband, Salem Al Fakir
Väska, Second Hand

I skolan idag hade vi bara halvdag för efter lunch åkte vi till Folkets Hus och såg på en teater i typ 2 timmar. Den var ganska rolig i början men lite långtråkig. Efter det köpte vi med och lite gött och jag, Joss och Lindis åkte till kanalen och badade och solade. Det var härligt! Köpte även en klänning innan teatern på Gina Tricot. En randig tennisklänning. Det var en sådan som jag hade när jag var liten fast då hade jag en marinblå. Den jag har nu är blå-vit-randig. Väldigt fin. Åh, jag får minnen när jag ser den tillbaka till den gamla tiden när jag hade på mig min tennisklänning som pappa hade köpt till mig och jag älskade den och han lät mig ha på mig den varenda dag.

Åh, nu ska jag ta lite mackor igen och lägga mig i sängen och kolla Ett herrans liv säsong 2 som pappa har fixat! Goooot. Imorgon är det miljödag i skolan och då ska vi ta en buss till soptippen på möran. KUL!
499836-488
En härlig bild från Skara Sommarland i helgen! Det var så kul och gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0