Banan


Hej babes. Nu är jag hemma. Åkte hem från Amanda för en timme sedan kanske. Tog en banan precis. Nyttigt värre. Idag har vi gjort det vi vanligtvis brukar göra: ingenting. Tjötat, skrattat, suttit lite vid datorn, ätit, grejat runt. Hon fick ju snacka om sin Turkiet-resa och alla killar hon träffade. Amanda, killtjusarn.
Ska upp och söva snart, skulle bara kolla lite Amy Winehouse-klipp. Några nya från när hon uppträdde i Glastonbury. Imorgon vet jag inte vad jag ska göra, jo, jag ska kanske vara med Amanda och sedan kanske jag ska rensa mellan våra plattor på framsidan också. Får se på vilket. Men Skansen är ju morn och det är Amanda Jenssen va? Har för mig det. Det får en ju inte missa. Ha det goot. Sov sött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0