Dagens nya kofta


Konstiga miner på bilderna? Jag var bedövad så jag kunde inte le normalt.

Den här koftan köpte jag igår, 50 % faktiskt på Lindex. Också är jag väldigt nöjd med den också. Skön att bara ha på sig ni vet, inget krångel som det kan vara med hög midja eller något. Bara att slänga på sig och softa, haha.
Kommit hem från kalas, eller ''kalas'', det var bara jag och mamsen där. Grattade Ida som fyllde 18, åt smörgåstårta, spelade sims och så där. Och yes, jag åt faktiskt mycket. Bedövningen har släppt helt nu och det värker inte ens i mun. Hihi, jag kan äta! Gud vad gött. Jag som älskar att äta. Och vill ni se mina gluggar som nu för tiden är på min högra sida. Haha, lite charmigt är det allt. Om jag skrattar väldigt stort kan man se dom utan att jag behöver visa med fingrarna och så.
:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan! vill du tjäna lite extra pengar genom att bara klicka fram dig till olika sidor? ja, det är faktiskt sant! mer behöver man inte göra! blev du nyfiken nu? gå då in på min blogg för mera information! ha de fint



http://gabbifreak.blogg.se/2008/may/vill-du-tjana-pengar.html#comment

2008-06-27 @ 17:26:32
Postat av: Alexandra

snygg kofta

2008-06-28 @ 12:18:45
URL: http://darlingno1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0