Det är mååååndagmorgon och min huvud känns så tungt

499836-484
Jag, Elin & Matilda på en träning i maj :)

Var det inte så Povel Rammel sjöng? Jag tror det, men just nu är det ju snart kväll då, inte morgon, men resten av den där meningen stämmer alldeles korrekt in. Jag har haft huvudvärk hela dagen, varit trött och på bara allmänt dåligt humör tror jag. Vet inte varför. Jag sov ju ganska mycket i natt, men jag vaknade trött som en .. som en nånting. Har legat ute i solen idag, somnade och sedan har jag ätit snabbmakaroner med falukorv. And now what? Tror jag ska skynda mig på med att kolla klart Sex and the City så jag kan börja kolla OC igen. Fan, vad jag saknar OC-tiden. Jag var verkligen besatt av deras sjukt perfekta värld, men ändå var den inte så perfekt. Jag älskade Marissa för att hon var så sval och vacker och inte tålde sit från sin äckliga mamma Julie, samtidigt som jag hatade henne för sin egoism men hon mådde ju så dåligt, jag älskade Ryan för att han alltid var ärlig och ville Marissas bästa och alltid var så snäll mot alla, jag älskade Seth för att jag bara var helt jävla sjukt kär i honom och kunde inte låta bli att le när jag såg honom i rutan, jag älskade Summer för att hon bara var så rolig och cool men jag hatade henne för att hon i början bara kunde umgås och vara tillsammans med coola snubbar. Åh, vad jag älskar OC. Och nu ska jag börja se allt från början igen. Snart. När jag har sett klart Sex and the City. Det ska jag. För jag har alla säsonger på DVD. Lalalaa ..
499836-485
Allihopa samlade. OC is the shit!

Kommentarer
Postat av: POSH.G

tuff bild

2008-06-02 @ 17:47:59
URL: http://pooshg.blogg.se
Postat av: sofia

OC ÄR BÄST !

2008-06-02 @ 21:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0