Fiskbensflätan är tillbaks!


Go möra!
Sitter och har precis ätit upp min tallrik med hallonkräm och mjölk. Riktigt jävla gött är hallonkräm. Somrigt och gött. Idag funderar jag på att åka ner till stan, ska upp och smsa Ida och kolla ifall hon vill med. Vänta lite .. Så. Hoppas hon svarar nu då. Hahaha. Tror ni jag skrattade ihjäl mig igår eller när pappa hade köpt massa tidningar och en tröja till mig för att jag hade varit duktig och dragit ut en tand. Ja, pappa är skittöntig, han är sån som köper presenter om man har varit redig och då hade han köpt en t-shirt på CITRUS i stan! Hahahaha. Jag skrattar för jag har aldrig varit inne där och har aldrig ens tänkt tanken på att gå in där! Och han sa att det fanns skitsnygga kläder där på 50% så jag vill ner och kolla. Dessutom skiner solen, dock inte så att man kan sola kanske, men jag kanske kan fortsätta min odling fräknar på näsan som Lisaplace.devote.se hade valt att säga :)
Ska snart hoppa in i duschen och cykla ner. Ida svarar inte, får väl cykla ner själv men det är skönt det med.
OJ just det! Bilden! Åh vad jag blev glad när jag såg att MK har en fiskbensfläta i håret. Det är ju så snyggt och fint nu i sommar och jag älskar ju att ha det. Dock lite jobbigt att göra det och jag hinner aldrig sånt på möran men ack och ve, det är så fint.
Nu måste jag snart duscha. KÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0