Igår var det orange


Så här såg jag ut igår när vi var borta i nån lokal med allt folk och kollade på Scheweiz - Tjeckien och åt buffé! Det var inte alls så kul så jag, Katti, Evelina och Maria Blomgren åkte hem till Katti men sedan åkte jag hem till Johansson för där var alla andra, men Katti och compani följde inte med. Men så här ser jag ut och kortet är taget inne på toaletten:
Klänning, H&M
Armband, från Tyskland
Solglasögon, Åhléns
Skor, Din Sko


Igår på dagen var jag, Amanda och Cia på Strandgatan och hade det mysigt. Satt i det soliga vädret, åt mat och kollade på folket som sprang triathlon och tjötade. Idag, typ nu, ska vi iväg till kusten och bada och sola! Oj, nu ringde hon, nu kommer dom Måste bortsta tänderna.
PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

lägg in bilder från familjen johansson n :)

2008-06-10 @ 19:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0