I'm back!

499836-483
Halllåååååå!
Nu är jag hemma från Skara Sommarland och det har vart så jäkla kul! Badat, solat, ätit, tjötat och skrattat har en gjort och bilder har jag också men Joss håller på och göra om dom men nu ska vi upp och lägga oss (nej, alltså inte tillsammans) så hon får fortsätta me't i möra! Jag lägger in en bild som inte är omgjord än men så får ni bara se hur schleten en kan vara när det är campingdags i stugor och gemensamma duschar och offentliga bajs-toaletter och grejer! Men eftersom Joss inte orkade åka och simma så sprang vi det stora varvet i spåret när vi kom hem. Vi var jävligt trötta men när man väl börjar springa går det bra! Haha, inte för att vi vara seriösa, vi gick snabbt eller joggade men det var ändå en halvtimmes-träning och det är alltid gött!

Nu är jag sååå jäävla trött på jävla bilddagboken så segar så jävligt att jag håller på att jävla sönder mig. Hahaha. Åååh, nu ska jag upp och kolla Sex and the City och krypa ner i min säng, ska bara ta en snabb dusch, en blev ju svettig förut efter springningen!

Nu gör vi så att vi säger hej då och god natt och puss så ses vi imööööööra!

Kommentarer
Postat av: Amanda :)

SKÖNT ATT DU ÄR HEMMA BABE ;)

2008-06-01 @ 22:09:19
URL: http://frokenamanda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0