I'm too short


Och det gäller inte min längd. Nej, det gäller luggen. Jag mötte Tjorven och vi gick till frissan också kom det en liten brunett fram och sa att jag skulle klippas, också sa hon ''Jag är praktikant, går det bra?''. Vad skulle jag säga? Jag ville egentligen har en ''riktig'' frisör, men vad fan skulle jag säga? ''Ehm, javisst'' sa jag också satte jag mig i stolen. Också började hon klippa och jag sa ''ja'' på allt hon frågade; att den skulle vara rak och att hon skulle klippa den vid ögonbrynen. Men den blev för kort. Too short. Och nu har jag plattat hår. Fatta vad liten den kommer bli när jag inte har det. Men jag får platta mycket mycket så att jag inte ser ut som 5 år. För nu ser jag ut som mina småkusiner när dom har lugg. En sån där kort lugg ni vet. Eller ja, så kort är den ju inte men den är kort för min smak. Inte så lång som jag hade när jag först klippte den. Den ser inte så kort ut på bilden för jag böjer mig ner men. Visst ser jag läskig ut på bilden? Det ser ut som en bild som ska vara för en skräckfilm eller något. Ja, jag är en skräckis hela jag. På tal om det, vi kollade på film idag, jag och Tilda. Vi såg på Enough ni vet? Den med Jennifer Lopez. Sedan fixade jag Matildas lilla tidning som hon vill ska heta Mango. Är hon go eller? Vi gjord en liten första-sida till hennes tidning, sedan åkte hon hem för 40 minuter sedan. Ikväll är det match, ZLATAAAAAN. Vet inte om det blir till att se den hemma eller gå bort till Spikön där mamsen och papsen är. Beror på om mer folk medkommer. Nu låter det som det regnar. Ska springa upp och kolla.. DET SPÖREGNAR! Guuud, vad mysigt. Jag älskar att det regnar när man är trött och inte har något att göra för då orkar man inte ligga i solen och steka i värmen, utan då kan man mysa inne i spöregnet. Nu måste jag fortsätta på lite artiklar som jag måste bli klar med. Måste. Måste. M-Å-S-T-E. Got to go. Kiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0