Jag mår bra av att vara snäll

Nu känner jag mig så snäll. Eller inte snäll, utan måbraig. Jag har nämligen suttit och chattat (oh my god. Jag skrev precis ''tjatat'' istället för ''chattat''. Vad är det med mig? Glömde jag bort vad jag skrev, har jag fått dyslexi eller är jag bara trött i huvudet? Hjälp) med hundra folk känns det som och jag har sagt detta:
* Att Ted är typ roligaste i världen
* Att Simon och Sandra är typ världens finaste par
* Sagt alla möjliga snälla grejer till Sandra
* Grattat Pontus & Angelica på deras 5 månaders-dag som jag inte vet när den är men dom blev i alla fall ihop i januari så jag sa massa grattis till dom och att dom var så fina ihop

Nu mår jag bra. Och på midsommar ska vi tydligen vara här allesammans och hör och häpna: SPELA BRÄNNBOLL OCH KUBB! Hahahahahaha, jag skrattar ihjäl mig. KUBB! Jag skrattar tydligen åt det orden och spelet bara för att Filip & Fredrik har gjort narr av det överskattade spelet. Men ärligt, är det inte jävligt B? Vem kom på kubb? Och ORDET kubb då? Men det ska tydligen bli det nu och det ska bli kul. Vi blir nog ca 10 personer och det blir roligt! Hoppas ingenting går sönder här hemma bara men det blir alkoholfritt för folket (jag dricker inte) på fredag så det är chill!

Men nu ska jag upp och lägga mig. Och jag är bara så glad. Förmodligen för att det börjar bli helg och midsommar, och för att Joss kommer hem imorn, och för att Ewa ska köpa ett Vichy-set till mig imorn med rengöring och att ja .. det känns bra just nu :) Roligt för mig! Nu ska jag upp och duscha och sen sova. En härlig sömn tror jag att det blir idag. Gud, vad jag har bloggat idag förresten, och det känns som att dagen har varit skitlång ju! Anyway, shut the fuck up, Jull, god natt på dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0