''Jennie, tyst, sluta spola!''


Hahaha. Jag skrattar ihjäl mig. Jag är en trogen läsare av Filip Hammars flickvän Jennies blogg. Och kolla vad hon skrev igår kväll:
''Com Hem har inte gjort annat än fel ända sedan vi kom hem (vilket gör deras namn sjukt motsägelsefullt). Nu funkar förvisso nätet, men teven har idioterna inte lyckats lösa än.  Stryk borde de ha. Allihopa. Tydligen måste vi ha ett nytt kort till digitalboxen i vardagsrummet och det skulle vi ha fått förra tisdagen, men det kom aldrig. Det har fortfarande inte kommit. Och den enda teven som funkar nu - den i sovrummet - har Filip lagt beslag på. Fotbolls-EM har börjat och Filip tycker att jag stör bara jag spolar på toaletten. Han har satt sig på våra lakanslådor vid fotändan av sängen med sin middag. Och där ska han tydligen sitta hela kvällen. Med stängd dörr! Hörde innan hur han sjöng med - med sådär riktigt skorrande "r" - i franska nationalsången. Han är galen i Frankrike. Säger att han håller mer på dem än Sverige. Eller i alla fall nästan.
Så jag får sitta ensam och äta. Kanske läsa en bok. Och försöka att inte störa honom.''

Hahaha. Jag kan se honom framför mig sitta ensam och arg och småskälla på Jennie och sjunga med och vara mallig över sin perfekta franska. Hahaha. Jag älskar Filip Hammar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0