Katrin Schulman for president!

Ur www.katrinschulman.se:
Vad är det för jävla debatt jag får höra om?! Hans Wiklund säger att "tjejer som tycker om filmen Sex and the City borde ha halva männens löner". Que?! Vad pratar han om! Förvirrad?! eller tappad i farsturn!?
Jag var just och såg filmen. Herregud. Satt jag och bölade i 2,5 timme?! Satt jag med mys/pirr/kurr-känsla i min mage i 2,5 timme! Kan jag tänka mig ett härligare mood att befinna mig i 2,5 timme?! Näe, kanske inte det.

Vad är det för fel på folk! Tjafsa bara för att tjafsa. Det är lika coolt som creddfolket som  benämner sig själva som "fashion" för att de är så fulla av bajs så att de spottar brunt.

I filmen har vi en hemmafru. Hon heter Charlotte. De andra tjejerna är ju super karriärister och tjänar massa pengar och har inga barn och pratar om knulla och sånt som killar tycker är tufft och manligt. Vad är det som stör män så mycket med det? Är det för att Carrie vill gifta sig? Eller är det för att killar känner sig avundsjuka på att tjejer idag faktiskt lever precis som män. Fast de har så mycket roligare! Ja, jag vet inte vad det är som stör så mycket, men jag älskade filmen och jag har inte halva Hans Wiklunds lön. Det har nog inte hans fru heller. 

Fan vad jag älskar dig ibland, Katrin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0