Lilla Julia


Okej, rubriken skulle inte lyda så mallig som den lät, utan ni vet Lilla My? Hon har en knopp på huvudet. Och det hade jag också igår så då blev det Lilla Julia, you knooow.

Jeans, JC
Skor, WalkOn
T-shirt, H&M

Var så sjuuukt trött idag att jag, Joss och Ida somnade på golvet i korridoren i skolan. Skolan har vart chill och idag har jag suttit vid datorn och njutit av High Chaparall & chokladpudding. Mycket mustigt. Kvällen ska gärna fortsätta i samma takt. Dock Sex and the City uppe på rummet. Jag är så sjukt jävla trött idag. Mm, i am.
Ha det gott. Nu ska jag fortsätta på min artikel om Blondinbella samtidigt som High Chaparall är på. Ja, det har jag ju redan sagt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kommer du att sakna Lyr ??

2008-06-24 @ 18:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0