Lördag på Strandgatan!


Idag var det första gången på jättelänge som jag fick sovmorgon. Och det var efterlängtat. Men inte så skönt ändå. Är fortfarande skittrött, hungrig (har inget gött bröd hemma så det gick bli ett halvt glas fil = filen tog slut) och lite huvudvärk. Men Amanda väckte mig med ett sms klockan 11 och frågade ifall jag ville med henne och Cia (hennes mamma) till Strandgatan och äta för Amandas pappa ska springa triathlon. Yes, så om 25 minuter kommer dom och jag sitter här i trosor och linne, men jag får duscha sedan när jag kommer hem för det hinner jag icke nu.
Bilden ni ser är en liten bild som jag och Amanda tog i tosdags! Hahahaha, vi tog lite ''modellbilder'' eller vad man ska kalla det på skoj. Haha, jaaaaa, lite seriös får man vara ibland.

Titta förresten vilken snygg bulle på huvudet jag har! Igår när jag kom hem vid 1-tiden (det var för övrigt sjukt kul, vi spelade spel och så där) skule jag tvätta av mig sminket så då satte jag bara upp håret i en bulle och voilá! Så här snygg blev den! Har sövit i samma frisyr och den är lika snygg nu på morgonen. Bilderna är tagna nu på morgonen.
Nu måste jag verkligen göra mig i ordning.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0