Lykke Li eller Laleh?




Det känns som att jag är en sån som skulle älska Lykke Li. Som att hon skulle bli min nya besatthet. Ni vet, jag älskar ju Laleh och har varit besatt av henne sen jag köpte skivan för 3 år sedan. Och Laleh är ju konstig och konstnärlig, och det är ju Lykke Li också och alla älskar ju henne och hon är ju till och med känd i USA nu. Men jag kan inte säga att jag gillar det här speciellt mycket. Jag tycker hon är cool på sitt egna sätt, och jag gillar refrängen i Little bit, inte mer typ. Jag tycker bara hon verkar rar men konstig på sitt egna lilla vis, utan att jag är helt dragen till musiken. Laleh har ett visst sväng som jag gillar mixat med henne geniala konstighet, men Lykke Li är inget speciellt för mig, tyvärr. Däremot har hon sjukt snygg klädstil, älskar hennes skojrta här med upprullade ärmar och mittbenan i håret är så fin. Antingen är hon världens mode-tjej eller så är hon modern utan att hon vet om det. Vad tror ni?

Kommentarer
Postat av: Angelica

Lykke Li är skitbra!

2008-06-19 @ 18:49:30
URL: http://angos.blogg.se/
Postat av: bea

varför skulle hon inte veta om det? förmodligen gör hon precis så som alla andra människor också borde göra: tar på sig det som enligt henne själv är fint och passar henne.

2008-06-21 @ 17:02:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0